2013. február 20., szerda

Egyre jobban

tetszik nekem az otthonoktatás. Persze messze nem használjuk még ki maximálisan, hisz én is menet közben tanulok: tanulok merni és lazítani és tanulok sok új és érdekes dolgot. Azt hiszem, ez az egyik legjobb dolog, lehetőség ami velünk történhet.


Most épp úgy érzem, semmi más nem érdekel, csak egy kis alvás.
Sorban (örülök, hogy nem egyszerre) már a harmadik gyerek is túl van a légúti fertőzésen, amit eddig mind antibiotikum nélkül vészeltek át. Nagyon jó, hogy nem kellett suliba, oviba menni, nem onnan kellett szóljanak, hogy  anyuka, jöjjön a gyerekért, mert lázas, alig áll a lábán. Aki beteg volt, pihent kedvére ameddig jobban nem lett.

Most rajtam a sor, s bár tudom semmiség ez a láz nélküli szörnyű torokfájás, szívesen lemondanék róla, úgyanis bár senki nem mondja, sőt kedveseim nagyon megértőek, "anya nem lehet beteg". Tehát amennyire lehet "szabadot vettem ki mára". De azért a régebbről betervezett vásárlásra csak elmentem a nagyobbik lányommal, míg mama eljött a kicsikre vigyázni. Nem szeretem a hétvégi tolongást, hogy annyit kell várni míg kiürül a próbafülke s egyebek. Most olyan jó volt, alig voltak vásárlók délelőtt, nyugodtan nézelődtünk, próbáltunk (nem voltak velünk az igen véges türelmű kicsik), s nem jártunk teljesen hiába. No és együtt voltunk, beszélgettünk. Nem láttunk más gyereket, illetve csak két éven aluliakat a szüleikkel és néhány lógó kamaszt. Mintha délelőttre száműzték volna a gyerekeket a felnőttek életéből.




Újra alig tanulunk, kell pár nap míg megint összeszedjük magunkat. De nem unatkozunk, hisz annyi érdekes kérdés, téma merül fel minden nap, ezek a beszélgetések nagyon fontosak. Mennyit kell tanulni, hogy megfeleljünk az iskola követelményeinek! Mégis -a napokban olvastam Vekerdy-től -nagy részét elfelejtjük az iskola utáni 3-5 évben. Nagyon fontos, hogy hasznos és érdekes dolgokkal töltsük véges időnket.

Emlékszem, mi órán, ha unalmas volt az óra, leveleztünk, olvastunk a pad alatt. Manapság már van ahol filmet néznek az unalmas órán, mert sok gyereknek van okos telefonja, iPad-je. Változik a világ.

Most pihennem kell és talán egy napot lékúráznom, hogy hamar helyrejöjjek.
Kerüljön el benneteket minden betegség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...